Skip to content
Dive Eesti
Dive Eesti
  • Avaleht
  • Teenused
    • Testostud
      • Vahetu teeninduse hindamine
      • Telefoni- ja meiliteeninduse hindamine
      • Edasimüüjate hindamine
      • Uuringu protsess ja põhimõtted
    • Teenindusaudit
    • Koolitused ja konsultatsioonid
      • Koolitused teenindajatele
      • Koolitused juhtidele
      • Teenindusstandardi loomine
  • Blogi
  • Meist
    • Miks valida meid?
    • Kliendid meist
    • Ettevõtte ajalugu ja areng
    • Missioon, visioon ja väärtused
    • Online tarkvara
  • Kontakt
    • Meeskond
    • Soovid hakata testostjaks?
  • Eesti
    • English
    • Latviešu (Latvian)
    • Lithuanian
Dive Eesti

Teenindusstandardi loomine

Teenindusstandardi loomineAitame organisatsioonidel teenindustandardit luua või uuendada. Koostöö meiega võimaldab saada nõu ja praktilisi näiteid, kuidas muuta teenindusstandard igapäevaselt toimivaks. Vajadusel uurime klientidelt (fookusgrupi uuringuid kasutades), millised on nende ootused, et teenindus oleks suurepärane.

Ideaalis on teenindusstandard aktiivselt kasutusel olev teenindusprotsessi juhtimise mudel, mis tagab organisatsioonisisese koostöö ja teeninduskvaliteedi vastavalt eesmärkidele. Teenindusstandard annab töötajatele juhised, kuidas teenindusolukordades käituda ja vastab küsimusele “miks me neid asju just nii teeme?”. Selle “lühivormiks” on teeninduse kuldreeglid.

Service Check OÜ

+372 56 662 445 info@servicecheck.ee

Perioodil 10. Märts 2014 Kuni 21. Juuli 2014 Viidi Euroopa Sotsiaalfondi Kaasrahastamisel Läbi Disaininõustamise Projekt „Uue Kodulehe Disaini Loomine” Service Check OÜs. Projekt Sai Tuge EASi Teadmiste Ja Oskuste Arendamise Toetamise Meetmest.

©2023 Dive Eesti | WordPress Theme by SuperbThemes